fredag 20. juni 2014

Skoleavslutning

I går kveld var det avslutning for 7. trinn,
så nå er min datter ferdig med barneskolen.

Det ble gitt gaver og kort til lærere, rektor og assistenter.

De to lærerne som har hatt den lengste tiden i klassen,
er også de som har hatt klassen frem til i går.
De fikk kort som jeg hadde laget (på bestilling).




Kortene var like inni, det vil si i
henholdsvis og rosa og blått, så jeg viser bilder av kun
en innside. Baksiden hadde kun samme
mønsterark som resten av kortet, samt mitt 
personlige stempel.


 

Tusen takk for besøket og jeg ønsker deg en fin-fin dag videre!! 

 Klem fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)