torsdag 4. oktober 2012

Engleutfordring

Hei.

Jeg ble på inne i Papirdokkenes forum til å lage noe med engel eller fe. Her er mitt kort med en engel på.
Her har jeg brukt et 3D motiv :o)

Det er lenge siden jeg har lagt ut noe, det er også lenge siden jeg sist laget kort bortsett fra på Konnerudtreffet som også er 4 uker siden denne helga, men nå håper jeg å komme så smått i gang igjen....



 
Det er 2 store "tags" oppi, hvorav en har stemplet tekst,
den andre er til å skrive en egen hilsen på.
 
Det er også mulig å sette på mer pynt og/eller
tekst eller tall for å få det til å passe best
mulig til den anledningen det skal brukes til :o)
 
Klem

1 kommentar:

  1. Hihi, samma utmaning som jag fick alltså :-) Du har gjort ett underbart kort!!!

    SvarSlett

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)